Concomitent cu interviul lui Mihail Gofman pentru Zeppelin, Rise a publicat o investigație despre sediul PDM

0
81

Coincidență sau nu, dar concomitent cu interviul lui Mihail Gofman pentru Zeppelin Investigation, în care a prezentat mai multe dovezi din vestitul „carnețel” al raiderului Platon, inclusiv despre cum ONG-ul care o sponsorizează pe Maia Sandu, Open Dialog, lucrează pentru Veaceslav Platon, Iurie Sanduța publică pe Rise Moldova a treia oară aceeași investigație practic, privind sediul PDM.

Despre Iurie Sanduța, în interviul anterior, Gofman a spus că acest jurnalist primește de la Veaceslav Platon câte cel puțin 300 euro pentru a publica articole la comandă. Platon lucrează cu actualul director RISE Moldova încă de pe timpurile când Sanduța era simplu jurnalist la un alt site de investigație, Ziarul de Gardă. Gofman a explicat că de fiecare dată când iese în public și prezintă dovezi despre implicarea raiderului Platon în Laundromat și furtul miliardului, RISE Moldova și Ziarul de Gardă publică imediat tot felul de investigații realizate la comanda lui Platon.

Declarațiile fostului Procuror CNA, Mihail Gofman, practic au fost confirmate de RISE Moldova, care, imediat după interviul publicat ieri seara pe Zeppelin.md, a publicat pentru a 3-a oară, practic aceeași investigație privind sediul PDM. Ceea ce domnul Iurie Sanduța a dorit să fie o investigație, a fost o simplă recapitulare a materialelor realizate de RISE în iunie și iulie 2017.

Mai mult decât atât, presa despre care se spune că alcătuiește Platon Trust Media (Jurnal TV, TV8, Uimedia, ZdG.md etc.), nici data trecută, nici astăzi, nu a dat nici un articol din interviul fostului Procuror Mihail Gofman, în schimb au preluat articolul lui Sanduța de pe Rise.md, chiar dacă acesta nu spune nimic nou. Gofman a declarat în interviul din noiembrie 2018, că Natalia Morari chiar a încercat să-l scoată pe fostul Procuror din SUA și i-ar fi cerut un interviu în care Gofman trebuia să spună că nu Platon este autorul Laundromatului rusesc și furtului miliardului.

Mai mulți angajați ai TV8, care au solicitat să le fie păstrat anonimatul, au declarat pentru Telegraph Moldova că au primit indicații direct de la Natalia Morari, prin care li s-a interzis să de-a pe post interviul lui Gofman. Iar până la această oră, TV8 nu a publicat încă nimic din interviul fostului procuror CNA.

Interviul integral îl puteți citi AICI.