Peste 100 de copii au primit, în urma campaniei sociale ”Ghiozdanul călător”, organizată de Asociația pentru Relații Comunitare, câte un ghiozdan echipat cu rechizite școlare necesare pe tot parcursul anului școlar, astfel încât noul an de studii să-i găsească pe deplin pregătiți.

Fiecare copil a primit, în plus, și produse igienico-sanitare și mască de protecție pentru prevenirea îmbolnăvirii cu noul Covid-19.

”Campania socială „Ghiozdanul călător” înseamnă, în primul rând, speranță și investiție în educație și în generațiile viitoare. Am lansat această campanie pentru că suntem convinși că educația este aspectul cel mai important al unei societăți. Mă bucur că la îndemnul nostru s-au alăturat companii și oameni generoși care au dorit să contribuie la pregătirea unor copii care se confruntă, în familiile lor, cu probleme materiale, pentru a merge la școală cu bucurie. Am completat această bucurie cu un sprijin în rechizite școlare necesare pe tot parcursul anului școlar și fiecare gest a fost profund apreciat de copii. Ne-am dorit ca, prin tot ceea ce facem, să creem toate premisele ca acești copii să meargă la școală și să obțină rezultate frumoase”, a declarat Nistor Lazar, președintele Asociației pentru Relații Comunitare din Republica Moldova.

În sprijinul acestei Campanii, desfășurate pe platforma de crowdfunding www.sprijina.md, au venit și companii din Republica Moldova care au donat ghiozdane complet echipate, oferind, totodată, și motive de bucurie pentru copiii vulnerabili.

La început de an școlar și pentru al doilea an consecutiv, echipa ”FinComBank” s-a alăturat campaniei ”Ghiozdanul Călător”, dăruind copiilor din categoriile defavorizate ghiozdane cu rechizitele necesare la începerea noului an școlar și motive ca să continue școala cu încredere.

Menționăm că ”FinComBank” sprijină în mod constant astfel de acţiuni umanitare care susţin educaţia şi dezvoltarea noii generaţii.

Și voluntarii companiei ”Moldcell” s-au implicat în Campania „Ghiozdanul călător” demonstrând, prin gestul lor, că împreună putem face lucruri mari.

”Perioada grea cu care ne confruntăm la nivel global ne duce cu gândul la viitorul societății noastre, iar implicarea fiecăruia dintre noi este esențială pentru o schimbare în bine”, a declarat Diana Buciușcan, voluntar ”Moldcell”.

Organizatorii Campaniei aduc sincere mulțumiri tuturor celor implicați în această campanie filantropică și sunt convinși că investiția în educație este una dintre cele mai bune modalități de a crește o generație de succes!

Campania „Ghiozdanul călător” are deja o tradiție de 3 ani, timp în care au fost oferite ghiozdane complet echipate pentru un număr de peste 400 de elevi din toată țara, valoarea campaniei fiind de aproximativ 350 mii lei.

Pentru a vedea toată galeria foto a proiectului accesați AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.